Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 5 januari 2023

Vakantie voorbij

Zoals ik al in de kerstvideo gezegd had, ik ben op vakantie geweest naar de Filipijnen.

Inmiddels is deze vakantie weer voorbij. Vanaf morgen hoop ik weer te gaan werken. De Snaidero keukenshowroom is dan weer open.






We hebben het heel erg leuk gehad in de Filipijnen. Met name Lea (mijn dochter) heeft genoten.

























Maar ook voor ons was het leuk uiteraard. We hebben ons huis voor het eerst zelf in het echt gezien.

























Ik hoop binnenkort wel een video te posten van het Filipijnen avontuur.

Bij terugkomst van vakantie lag er trouwens ook nog fanmail van de IND. Mijn vrouw krijgt nu toch echt haar Nederlandse paspoort! Fijn hé?!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten