Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 26 januari 2023

Stopcontacten op je eiland en Gaggenau 200 serie ovens

Bij de S10 en S18 keukens maak ik de stopcontacten in de bladrand.

Super handig en ook stoer om te zien. Maar als je een dun werkblad doet zoals bij de Snaidero Ola of Snaidero Vision dan kan dat natuurlijk niet.

Vorige week heb ik de klant bezocht van project 1086 in Eindhoven. Hier heb ik zo`n Snaidero Vision keuken geleverd in Grigio Cemento.


























Ik heb even foto`s gemaakt om jullie te laten zien hoe we dat kunnen oplossen. Het blinde paneel van de Gaggenau kookplaat afzuigkap verzetten we iets zodat er een stopcontact in de ladenkast verstopt kan worden.

Het blinde paneel van de ondiepe ladenkast bij de speciale Vision poot is vermaakt. Het is een draaideur geworden. Daar achter zit dan o.a. een extra stopcontact voor algemeen gebruik op eiland weggewerkt. In de poot zelf zit natuurlijk ook een dubbel stopcontact maar dat is meer bedoeld voor je laptop of mobiel.


























Tenslotte. Bij de topmodellen van Snaidero verkoop ik tegenwoordig vaker apparaten van de luxere versie van Neff: Gaggenau.

In de G18 keuken, maar ook in de Snaidero Vision showroomkeuken zit tegenwoordig zo`n Gaggenau apparatenset. Ik heb daarom onderstaande video gemaakt over de 200 serie pyrolyse oven van Gaggenau (BOP220102).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten