Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 31 oktober 2022

Kerstvakantie 2022

Het duurt nog even, maar toch wil ik jullie wel alvast informeren. Dit jaar ben ik tijdens de kerstvakantie gesloten. Dit betekent dat de keuken showroom vanaf dv. maandag 19 december gesloten is tot en met woensdag 4 januari.

We hopen dit jaar weer eens naar de Filipijnen te gaan. Mijn schoonouders hebben Lea (onze dochter) nog nooit in het echt gezien. Hoog tijd dus voor een bezoekje daar.






Ook hebben we zelf het huis van mijn vrouw nog nooit zelf kunnen zien. Alleen op foto`s dus.

Ze zijn nu het huis van binnen aan het afwerken. Het huis is nog niet klaar, maar als we er maar kunnen slapen is het goed voor ons.






De keuken voor in het huis is helaas nog niet klaar. Is niet zo`n ramp uiteraard, we kunnen in het dorp uit eten voor zo`n 2 Euro per persoon 😏.

De afgelopen week was er een orkaan (taifun) op het eiland waar Maria haar huis staat. Zo zijn er wegen verdwenen en een brug in elkaar gestort. Er is dus geen transport naar ons huis. De spullen voor de keuken staan dus nog ergens in een opslag.

Ons huis zelf staat op het strand, we hebben daarom geen schade. Maar omdat rivieren ver buiten de oevers zijn getreden zijn de huizen die dicht bij de rivier stonden inmiddels verdwenen.

Dit soort toestanden komen in de Filipijnen vaker voor. Vandaar dat we de huisjes alleen willen verhuren aan vrienden, familie en goede bekenden. Die begrijpen als het goed is wel waarom er soms geen internet of airco is 😏.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten