Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 30 augustus 2022

Vakantie voorbij

De afgelopen weken ben ik met mijn familie op vakantie geweest. Zo zijn we ook langs geweest bij de mensen van Snaidero in Italië. Ik moest toevallig nog een deurtje afgeven voor de Snaidero Vision keuken van project 1086 in Eindhoven.

Wel leuk om elkaar `s minder formeel te zien.

























Inmiddels ben ik weer begonnen met werken. Ook de monteurs zijn weer aan de slag. Zo is Jan Levien gisteren begonnen met de montage van de keuken van project 1031.

Vandaag heb ik de Snaidero keuken van project 978 laten bezorgen bij de klant. Jan Levien hoopt later deze week bij die klant de montage te starten.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten