Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 27 juli 2022

Snaidero Time keuken op TV

Best een poos terug heb ik in Middelburg een Snaidero Time keuken geleverd (ik denk zo`n 12 jaar terug). De klant waar deze keuken van is heeft toevallig net opnames van RTL in deze keuken gemaakt. Dit in verband met een item over Zeeuwse limonade siroop (voor het programma "Eigen Huis en Tuin").

Zo`n Snaidero Time is al een poos niet meer leverbaar, maar ik vind het qua ontwerp nog steeds bij te tijd.




















Over opname`s gesproken. Vandaag is de video opgenomen hier van de nieuwe Snaidero Ola keuken in wit hoogglans. Ik hoop `m volgende week online te hebben (de video moet nog gemonteerd worden).




















Tenslotte voor wie `t leuk vindt. Op dv. donderdag 11 augustus is Arnemuiden op tv bij MAX op NPO1 (Denkend aan Holland met André van Duin en Janny van der Heijden). Ik weet niet of mijn showroom in beeld komt hoor, ik was niet op de zaak die woensdag middag dat ze gingen opnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten