Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 juli 2022

Snaidero Elementi

Snaidero heeft al een tijdje keramiek als keuken front (zeg maar "steen"). Ik heb zo`n keuken bij de klant van project 823 op video gezet (hier onder ingesloten).



Inmiddels heeft Snaidero een nieuwe versie waar dit keramiek op wordt geleverd; Elementi.

Je kunt bij deze keuken de deur open doen met een soort uitgespaarde handgreep. Mocht je het strakker willen dan kan uiteraard push-pull nog steeds.

Het mooie is dat bij dit keramiek het blad en de deur van hetzelfde zijn gemaakt.




















Dan nog wat positief nieuws. De 60cm (Neff T66TS61N0) en 90cm (Neff T59TS61N0) inductiekookplaten van Neff waren een poos niet leverbaar. Inmiddels is er weer een heleboel bij me uitgeleverd met deze types. Dat is positief nieuws dus!

Van leverancier Gaggenau (zustermerk van Neff) kreeg ik de afgelopen week een mailing over de situatie met leveringen. Daar hebben ze het er over dat er over een paar maanden toch echt wel verbetering wordt verwacht qua leverprestatie. Ik ga er van uit dat dit ook voor Neff geldt.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten