Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 7 juli 2022

Snaidero keuken in Limburg geplaatst (project 987)

In 2020 heb ik een Snaidero keuken verkocht aan de klant van project 987 in Ulestraten (Limburg). Deze klant is toen ook met me mee wezen vliegen in de PH-ABM (in de oude kleuren nog).



Inmiddels heeft de aannemer van de klant de woning bijna klaar. Zodoende heeft Jan Levien deze keuken gisteren kunnen plaatsen.

De aannemer is zoals gezegd bijna klaar, dus nog niet helemaal. Vandaar dat de beschermfolie is blijven zitten op de nieuwe Snaidero keuken.




















Gisteren ben ik zelf trouwens nog in de buurt daar geweest. Ik ben naar de klant geweest van project 1083 in Krefeld (Duitsland).

Deze klant heeft een Snaidero Ola keuken besteld voor aflevering volgend jaar. De apparaten gaat klant hamsteren (met spoed besteld en opslaan bij klant). Klant weet zodoende zeker dat de apparaten op tijd aanwezig zijn. Ook zijn prijsverhogingen hier mee afgedekt.




















Ik heb de kraan en servieswarmer voor project 1083 achterin de PH-ABM gedaan (achter de bank zit nog een bagageruimte) en ben dus naar Grefath gevlogen (in de buurt van Krefeld).

De klant vond het zo leuk. Hij is mee terug gevlogen naar Arnemuiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten