Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 2 juli 2022

Falmec Light afzuigkap op video

Zoals jullie weten heeft Falmec een nieuw model eilandafzuigkap van het type Light. Onlangs heb ik een video opgenomen over deze prachtige design afzuigkap.



Zoals ik in de video uitleg; het is een prachtige afzuigkap. Het model past heel goed bij mijn strakke Italiaanse design keukens. Uiteraard heb ik hem daarom thuis ook in mijn nieuwe Snaidero keuken.

Het voordeel van de Falmec Light is ook dat hij dun is en daardoor heel hoog opgehangen kan worden. Maar dat is uiteraard ook gelijk het nadeel. Er zit minder techniek in. Zo ontbreekt de bipolaire ionisatie die bijvoorbeeld de Falmec Spring afzuigkap wel heeft. Bipolaire ionisatie is in Jip en Janneke taal electrisch de lucht zuiveren en dit werkt fantastisch.

Tenslotte nog wat leuks. Vandaag kwam de klant van Snaidero project 966 uit Amsterdam langs om wat Marokaanse en Turkse hapjes langs te brengen. Na het weekend hopen we bij die klant de nieuwe Snaidero keuken te plaatsen. Uiteraard ook met zo`n Falmec Light afzuigkap.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten