Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 29 juni 2022

Snaidero keuken in Oegstgeest (project 1066)

De afgelopen week heeft monteur Jan Levien de Snaidero keuken van project 1066 gemonteerd. Deze Snaidero keuken staat in Oegstgeest.




















De klant heeft gekozen voor Oro Brunito hoogglans lak. Dit is weer eens wat anders als hoogglans wit wat ik best wel vaak verkoop.

Wat ook anders is dat is het merk ovens. Ik verkoop hier Neff, maar klant had vóórdat ze de keuken bij mij hadden gekocht al apparaten elders "gehamsterd". Op zich voor mij natuurlijk geen ramp want de uitlevering van inbouwapparaten is op dit moment nog steeds niet stabiel. Met name ovens en koffiemachines worden op dit moment zo goed als niet geleverd.

Over Oro Brunito (de kleur van de keuken) gesproken. Oro Brunito is een schitterende kleur maar heeft wel veel licht nodig vind ik. In de schaduw ziet het er wat somber uit vind ik. Goede LED plafond verlichting is dus wel aan te raden. Ik zet dat trouwens vaak op het installatieplan maar helaas doen mensen hier niet altijd wat mee.




















De vaatwasser zit ook bij de klant in Oegstgeest in de vouwdeurkast op hoogte ingebouwd. Omdat het een volledig geïntegreerde machine is heeft de klant uiteraard ook een langere deur voor besteld (bij Neff verkocht ik vaak een vaatwasser met bedieningspaneel maar dat type vaatwasser is nu al heel lang niet meer leverbaar bij Neff).




















Voor volgende week staat Jan Levien ingepland om 2 Snaidero keukens te monteren. Eentje in Amsterdam en eentje in de buurt van Maastricht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten