Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 6 juni 2022

Op bezoek bij de keukenfabriek van Snaidero in Majano

Vandaag ben ik op bezoek geweest bij Snaidero. Dus bij de Snaidero keukenfabriek in Italië.

















De orderverwerker (Ivan) heeft het heel druk. Daarom vond ik het wel heel fijn dat hij de tijd heeft genomen om even met mij te lunchen.

















Na de lunch (uiteraard met San Daniele Prosciutto) heb ik nog even een rondje gedaan door de showroom van Snaidero zelf. Maar daar stonden natuurlijk niet de noviteiten. Er staan daar keukens opgesteld uit de huidige Snaidero collectie.

















De noviteiten van Snaidero staan opgesteld in Milaan (op de beurs morgen). Uiteraard hoop ik daar ook present te zijn.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten