Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 2 juni 2022

Snaidero op de Keukenbeurs in Milaan; Eurocucina

Binnenkort staat er weer een keukenbeurs gepland in Milaan; de EuroCucina.

Ook Snaidero hoopt van de partij te zijn met een presentatie van nieuwe modellen.

















Dit keer komt er bijvoorbeeld een nieuwe versie van het Snaidero keuken model Link (foto hier boven).

Het ingelegde aluminium in hout is wel chique (lijkt beetje op de Time Teak zoals Snaidero dat vroeger had).

















De laatste paar jaar is er geen beurs geweest. Vandaar dat er best wel wat noviteiten te verwachten zijn.

Dit geldt overigens niet alleen voor Snaidero. Ook mijn apparaten leveranciers BSH en Falmec zijn present op deze beurs.

BSH presenteert nieuwe lijn inbouwapparatuur, maar dit is nog niet van toepassing voor het merk Neff. BSH voert immers nog meer merken naast Neff (Constructa, Bosch, Siemens en Gaggenau).

















Het spreekt voor zich dat ik de beurs moet gaan bezoeken. Maar vóór dat de beurs begint hoop ik nog bij Snaidero op de fabriek op bezoek te gaan. Ook heb ik nog een trouwerij waar ik heen moet in Oostenrijk. Zodoende ben ik van dv. vrijdag 3 juni tot en met 8 juni 2022 niet op de zaak aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten