Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 maart 2021

Nieuwe lijn Neff apparatuur

Zoals ik al eerder op het blog had gezegd, Neff komt met een nieuwe lijn inbouwapparaten. Onderhuids is er niets veranderd, maar het rvs accent op de grepen en strips wordt vervangen door grafietkleur.

Ter gelegenheid van deze nieuwe lijn zijn uiteraard ook de prijzen wat verhoogd. Houd hier alstublieft rekening mee.
























Monteur Jan is vanavond na het werk begonnen met het wisselen van deze apparaten in de keukenshowroom hier. Op de foto hier boven zie je de "oude lijn" met rvs accenten.

In de S12 showroomkeuken waar hij is begonnen zat trouwens een koffiemachine, maar deze zijn op dit moment nog niet leverbaar in de nieuwe lijn.

Ik heb dus tijdelijk een combimagnetron van Neff gekregen zodat ik in elk geval geen gat had in de showroom.

De komende tijd wordt het dus wel even passen en meten om "compatible" apparaten uit te leveren.

Door de introductie van deze nieuwe apparaten zijn er soms wat manco`s. Vandaar dat ik hier in het magazijn "compatible" apparatensets bij elkaar zoek en die dus al van te voren naar de consument stuur om bij de montage in elk geval alles compleet te hebben.

Hier onder een foto van de S12 keuken met de grafietlijn apparaten.
























Terugkomend op de combimagnetron. Ik denk dat ik `m binnenkort weer uitverkoop hoor. Ik ben niet zo`n magnetron man.

De koffiemachine blijft dus zitten en ik hoef de video dus niet te vervangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten