Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 10 maart 2021

Huisje in de Filipijnen

Op het blog heb ik een paar keer wat geschreven over het huisje van mijn vrouw in de Filipijnen. We kunnen er helaas niet heen, maar het begint nu toch wel op te schieten.

Twee van mijn zwagers werkten voorheen op een cruiseschip. Helaas zitten ze nu al een poos zonder werk. Mijn schoonvader heeft ze dus aan het werk gezet.

Hier onder zie je de ruimte waar de keuken moet komen. De bedoeling is dat als we in de keuken aan het eiland zitten we door het raam naar de zee kunnen kijken. Als je goed kijkt zie je nu ook al de zee tussen het groen van de bomen trouwens.
























Op onderstaande foto zie je dat Filipino`s aan het werk zijn om de 2 slaapkamers op de begane grond te maken.

Verschillende klanten vragen zich af wanneer ze naar ons huisje mogen komen in de Filipijnen, maar het duurt nog wel even voordat het klaar is hoor. Straks begint de regentijd en dan gaat het vast wat minder snel als nu.
























Zelf hadden we gepland om met afgelopen kerst naar de Filipijnen te gaan, maar helaas ging dat niet door (de vlucht ging ook gewoon niet meer). Ik heb de vouchers nu maar uit laten keren, want voorlopig zit het er ook niet in. Lea (onze dochter) hoopt over enkele maanden 2 te worden. Volgens mij doe ik Lea er niet zo`n plezier mee om zo`n lange vliegreis te maken.

Hier in Zeeland hebben we ook mooie stranden, dus we houden het nog wel even vol...























Geen opmerkingen:

Een reactie posten