Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 december 2020

Kerstboom weer opgeruimd :)

De kerst is voorbij, dus de kerstboom staat bij mij gelukkig weer op zolder. Vind het best gezellig maar voor mij is opgeruimd toch wel heel netjes. Daarbij komt; mijn dochter Lea vond de kerstballen wel heel erg interessant, ze kon er gewoon niet van af blijven. Dus beter zo.





Voor veel mensen is de Kerst zo`n ijkpunt dat alles goed geregeld moet zijn vóórdat het zover is. Bij mij werkt dat ook zo. Ik had 3 klanten waar ik de keuken zonder koelkast moest afleveren.

Echt een opluchting dus voor zowel mij als deze klanten dat het gelukt is om dit allemaal op tijd op te lossen (vóórdat het kerst was bedoel ik).





Ook de Snaidero keuken van project 945 (S100 in rvs) in Lemmer (zie bovenstaande foto) is nu dus klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten