Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 december 2020

Bedankt!

Rondom de kerstperiode krijg je normaliter een hoop kaarten, e-mails en pakketjes. Heel leuk natuurlijk. Zo ook dit jaar.

Van de klant van Snaidero keuken project 930 kreeg ik onderstaand kunstwerkje opgestuurd met een leuke kaart er bij. Bedankt!!!!





De klant van project 825 in Yerseke bracht juist een mandje oesters. Dat was ook top! Ze waren super lekker!

Ook kreeg ik van de klant van project 877 in Hempens nog onderstaande leuke e-mail.
Beste Rudy, Nogmaals bedankt dat bij ons alles op tijd goed is gekomen. Voor ons was het een verrassing dat het huis ca. 4 maanden eerder werd opgeleverd. Fantastisch dat je onze keuken naar voren kon halen. We genieten nog elke dag en hebben gisteren voor het eerst de full steam functie gebruikt, werkt top. Ook het komend jaar succes met je topproduct. Fijne feestdagen en een voorspoedig 2021. Met vriendelijke groet, Ben en Irene
Nou van mijn kant ook mijn dank dat ik die mooie keukens aan jullie mocht leveren het afgelopen jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten