Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 11 december 2020

Snaidero keuken gemonteerd in Oudemirdum (Friesland); project 945

Hier in mijn Snaidero keukenshowroom staat een prachtige S100 keuken in roestvrijstaal. De afgelopen week heeft monteur Jan Levien een soort extra-large versie van deze keuken geplaatst in Oudemirdum (bij Lemmer in Friesland).




De klant heeft de keuken breder gemaakt. Zo heeft het eiland nu 2 ladekasten van 120cm in plaats van 90cm naast elkaar (dus 60cm breder). Ook is er een hoge kast van 60cm toegevoegd zodat de keuken gelijk is qua eiland en hoge kasten.




Maar het meest opvallende van deze keuken is natuurlijk de rvs Spazio afzuigkap van 180cm breed. Een heel uitgesproken afzuigkap. Niet echt subtiel maar het past super goed bij zo`n grote strakke roestvrijstalen keuken.




Zo`n afzuigkap is natuurlijk best groot en zwaar. Daarom monteert Jan Levien `m met een liftje. Dat scheelt `m weer een rug en uiteraard is het handig dat je zo de hele keuken alleen kan zetten (Jan Levien werkt meestal alleen).




De keuken an-sich is nu zo goed als klaar. Er moet nog een ladekast bij (die staat nog in mijn magazijn) en het nare is ook dat ook bij deze klant de koelkast nog steeds niet binnen is. Ik ben mijn best aan het doen om hier toch een mouw aan te passen.

Tenslotte. De keuken van project 945 zit nog steeds in de beschermfolie. Dat is omdat de stucadoors nog niet klaar zijn bij de klant. De folie beschermt de keuken dus zolang de bouwvakkers nog niet klaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten