Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 21 december 2020

Snaidero keuken in Numansdorp (project 930)

Een klant uit Numansdorp heeft onlangs een hele mooie Snaidero keuken bij me gekocht (project 930). Ze hebben een S10 keuken behoorlijk aangepast. Zo is het eiland vergroot naar wel 390cm. Ook is de standaard inbouw koel-/vriescombinatie vervangen door een vrijstaande Amerikaanse koelkast.



Ik ben bij de klant langs geweest om de Neff FullSteam oven voor ze uit te leggen. De keuken heb ik natuurlijk gelijk ook op video gezet met wat handige tips van de klant.

Deze video heb ik hier onder ingesloten.



Mijn excuus voor de slechte audio in de video. Is een goed voornemen voor het nieuwe jaar. Een extra microfoon meenemen helpt wel denk ik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten