Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 7 februari 2020

Keuken in Duitsland

Enkele maanden terug kreeg ik een Duitse klant in de showroom. Heel leuk gesprek gehad en offerte gemaakt voor hun nieuwe keuken. Mijn Duits is niet bepaald perfect maar we kwamen er gelukkig wel uit samen. Voordat ze terug naar Duitsland reden zijn ze nog een rondje met me wezen vliegen hier boven Zeeland. Doe ik wel vaker. Voor wie `t leuk vindt, hier een vliegvideo.


Inmiddels is deze keuken door mij opgeleverd. Het is een mooie keuken geworden met o.a. veel binnenlades en natuurlijk ook de vouwdeurkast. Ik ben bij de klant langs geweest om de inbouwapparaten uit te leggen.

Ook hadden ze nog geen keus gemaakt voor de afzuigkap. Bij mijn bezoek op locatie heb ik ze nog wat suggesties gedaan voor een Falmec afzuigkap.

Bij de klant thuis heb ik ook een video gemaakt van hun keuken in het S10 concept. Ik heb de video hier onder ingesloten.



Klik hier voor de projectpagina van deze keuken in Duitsland (project 888).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten