Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 december 2018

Prijsverhoging op Neff inbouwapparatuur

Onlangs kreeg ik een brief van BSH huishoudapparaten bv (BSH staat voor Bosch/Siemens Hausgeräte). Naast Bosch en Siemens voert BSH ook de merken Gaggenau en Neff. Voor mij dus mijn belangrijkste apparatenleverancier.

De brief komt er op neer dat BSH over enkele maanden de prijzen gaat verhogen. Dit is maar zo`n 3% en dat lijkt niet zoveel. Maar dat is helaas niet het enige wat verandert. Veel apparaten die ik verkoop (de luxere dus) komen te vervallen. Deze apparaten worden door duurdere modellen vervangen (ze worden immers wéér completer/luxer).


Zoals ik al in onderstaande video van de S1 keuken heb laten zien worden de nieuwste apparaten nu voorzien van Wifi aansluiting. De "oude" modellen die ik in de showroom heb worden de komende weken vervangen door het vervangende model met wifi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten