Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 15 december 2018

Designkeuken in Bavel (project 750)

Een poosje terug heb ik in Bavel een hele mooie designkeuken mogen leveren; project 750. Een S18 keuken die is aangepast (bijvoorbeeld de Corian eettafel die aan het eiland is toegevoegd).

De klant van dit project stuurde me daarnet een hele leuke e-mail;

Hoi Rudy,

We zijn nog steeds ENORM blij met de keuken en krijgen erg veel complimenten!
de VT wonen heeft in ons huis een fotoshoot gedaan, deze verschijnt in februari. Hierin staat de keuken en wordt ook jouw zaak vermeld :)
In de bijlage alvast wat foto's.
Dank voor de kerstgroet en alvast fijne dagen gewenst met kerst!

Ik zal begin van het nieuwe jaar nog een paar mooie foto's maken!

Met vriendelijke groet / Kind regards,
Martijn



De foto`s heb ik uiteraard op de projectpagina van de klant gezet (klik hier voor op het linkje naar de projectpagina).

Dan nog wat anders. Vanaf donderdag volgende week ben ik zelf vrij tot en met Nieuwjaarsdag. M`n zusje neemt dan voor mij de honneurs waar in de showroom.

Langs deze weg wil ik jullie daarom alvast gezegende kerstdagen toewensen en een heel gelukkig Nieuwjaar! Net als vorige jaren heb ik een kerstvideo gemaakt en hier onder ingesloten.



Bij het opnemen van de kerstvideo vorig jaar had ik sneeuw. Deze keer helaas niet. Ik heb daarom deze keer iets anders moeten bedenken.

Hoe dan ook bedankt voor het kijken van de video en nogmaals fijne kerstdagen toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten