Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 5 oktober 2018

S100 keuken in het FD

In het FD Persoonlijk van afgelopen zaterdag stond een artikel over "Heren die op stand wonen". Voor bij wie het linkje niet werkt hier onder het beginnetje van het artikel.

Een uitgewoond kantoorpand, een hokkerige, doorrookte bovenwoning? Deze mannen transformeerden die tot hun ideale huis.

Ondernemer en investeerder Peter Arensman verbouwde kantoorpand
‘Dit vind ik zo fijn, dat je dit kunt doen’, zegt Arensman, terwijl hij met gespreide armen van de trap loopt. ‘Alles is hoog, groot en ruim. Als je lang bent, zoals ik, is dat een verademing.’ Het is precies de reden dat hij voor het huis gevallen is, vijf jaar geleden. ‘Ik zag die vier meter hoge voordeuren, kwam binnen in een hal met monumentale plafonds zes meter boven me, en was verkocht.’


Hoe dan ook, het gaat om de klant van Snaidero keuken project 680 in den Haag.

De klant was toevallig onlangs nog bij me langs geweest. Hij heeft z`n Ice barkrukken omgeruild voor het type Basil wat ik tegenwoordig verkoop. Deze barkruk is veel degelijker en zit ook nog eens veel beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten