Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 oktober 2018

Nieuwe S1 showroomkeuken

Zoals jullie weten is onlangs de S1 showroomkeuken geplaatst. Deze Italiaanse design keuken is net als mijn andere showroomkeukens voorzien van Neff inbouwapparaten.


De deuren van deze keuken zijn mat lak gespoten in de kleur grafietgrijs. Een hele strakke kleur vind ik het. De rest van m`n keukenshowroom heeft een antracietkleur op de wand, maar bij grafietgrijs vind ik dat geen combinatie (het wordt té somber). Daarom heb ik de wand bij de S1 showroomkeuken gewoon weer wit gemaakt.


De vloertegels in mijn showroom zijn antraciet (leisteen). Dit past prima bij grafietgrijs. Alleen met houtkleur ziet het er helemaal super uit. Dit zie je bij deze Snaidero keuken die ik gemonteerd heb in Amsterdam (project 765).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten