Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 20 oktober 2018

Snaidero keuken in Amsterdam

Enkele jaren terug verkocht ik een houten Snaidero keuken in Amsterdam, project 389 dus best lang terug. De klant had echter een vriend naar m`n showroom gestuurd met het advies om bij mij een keuken te kopen maar beslist géén stoomoven.


Ze hadden zelf namelijk ook een stoomoven bij mij gekocht en vrijwel nooit gebruikt. Wow dat was schrikken. Ik heb ze dus gebeld en heb een afspraak met ze gemaakt om de stoomoven voor ze uit te leggen.

Afgelopen maandag was het zover en heb ik de klant bezocht. Ik heb met ze gestoomd in de hogedrukstoomoven (de Neff FullSteam oven was er nog niet toen deze mensen de keuken uitzochten).



Ik heb wat simpele dingetjes laten zien in de stoomoven. Ik hoop dat ze hem nu echt gaan gebruiken (ze hebben het in elk geval aangegeven wel te gaan doen). Mocht je net als de klant in Amsterdam meer willen gaan doen met je stoomoven, kijk dan eens op de Stoomovenpagina op Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten