Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 21 april 2018

Snaidero keuken in Hilversum (project 818)

Vroeger had Snaidero een Nederlandse agent (Jan) en die zei als het mooi weer was altijd "vrouwen bloot; handel dood". Vandaag was het heel mooi weer hier in Zeeland maar ik had toch hele blije klanten hier in de keukenshowroom.


Ik kreeg mensen op bezoek uit Hilversum die een nieuwe Snaidero S10 keuken bij me hebben gekocht. Wat leuk zeg als mensen blij zijn met de nieuwe keuken! Ik heb de keuken voor deze klant daarnet met spoed bij Snaidero besteld. Het wordt Snaidero keuken project 818.


Inmiddels is het hier ook weekend en kan ik ook nog even van het mooie weer genieten. Ik hoop te gaan barbequen met m`n zusje en haar familie bij mij thuis.

Op de een of andere manier ben ik aan een soort huisfazant gekomen thuis. Hij scharrelt bijna elke avond rondom het huis de laatste tijd.


Die fazant gaat niet op de barbeque hoor. Ik vond het wel een leuke foto om te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten