Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 april 2018

Snaidero keuken in den Haag (project 801)

Vorige week heeft monteur Niklas de Snaidero keuken gemonteerd van project 801 in den Haag. Deze klant heeft gekozen voor een strakke keukenopstelling in model Way (openen van de lades met greeplijsten en niet met push-pull). Deze keuken is gespoten in de kleur Grigio Cemento (grijs metallic).


Grigio Cemento (klinkt beter als cementgrijs hé) heb ik een poos terug hier in de showroom gehad. Ik vind het persoonlijk 1 van de mooiste kleuren die Snaidero levert. Het is een grijs met daarin een metallic "spikkel" waardoor de kleur heel exclusief toont. Het mooie is ook dat de kleur Grigio Cemento elke keer verandert met de lichtval. De ene keer wat meer bronsachtig en de andere keer wat meer grijsachtig.

Ik heb een paar weken terug opnieuw zo`n Grigio Cemento keuken besteld voor hier in de showroom. Ik verwacht deze keuken over een maand of twee hier in de showroom te kunnen plaatsen. Hieronder de video van de vorige Grigio Cemento keuken hier in de showroom.



Voor mijn nieuwe showroomkeuken opstelling heb ik een blad in wit Corian besteld (net als de klant van project 801 in den Haag). In de vorige showroomkeuken had ik namelijk zwart gebrand graniet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten