Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 3 maart 2017

Snaidero keuken in Delft

Gisteravond ben ik in Delft geweest bij de klant van Snaidero keuken project 715. Bij deze klant hebben we een turn-key project gedaan. Naast de keuken heb ik bij deze klant bijvoorbeeld ook de Helex gashaard mogen leveren.


De klant in Delft heeft veel Neff inbouwapparaten, waaronder een Neff FullSteam oven. Met deze oven kun je natuurlijk bakken net als een normale oven, maar ook écht stomen. Ik heb dit dus voorgedaan voor de klant. Na de "demo" hebben we dus ook nog lekker gegeten bij de klant.


Voor wie meer wilt weten over stomen met de Neff FullSteam oven, ik heb een videokanaal op Youtube met "kookvideo`s". Hieronder bijvoorbeeld de video over kabeljauw uit de Neff FullSteam oven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten