Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 9 maart 2017

Snaidero keuken in grafietgrijs mat lak

Gisteravond heb ik de Snaidero keuken opgeleverd van project 743 hier in Arnemuiden. Een greeploze keuken in mat lak gespoten in de kleur grafietgrijs.


Het eiland van deze keuken is als het ware "verstopt" achter een muurtje. Dit muurtje is dragend, vandaar dat ik hem moest laten zitten. En achteraf is het eigenlijk nog wel leuk ook met zo`n stationsklok er op.


Ook bij deze klant is de plafondafzuigkap gebruikt. De klant gaf bij de oplevering aan erg blij te zijn met deze afzuigkap. Heel stil en werkt nog eens super goed ook.

De kleur van de keuken (grafietgrijs) heb ik overigens ook in de showroom staan. Dit is de S13 keukenopstelling (zie onderstaande video).



De showroomkeuken van mij is zoals gezegd ook in grafietgrijs, alleen ik heb gekozen voor matte deuren in glas. Bij de klant is het mat lak gespoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten