Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 17 september 2015

Snaidero keukens bij klanten / Neff Fire TwistPad

Jan en Joop zijn nog steeds druk aan het werk in Capelle aan den IJssel (Snaidero keuken project 685). Voor morgen staat het stucwerk ingepland. Zodra dit klaar is kunnen ze beginnen aan de nieuwe keuken.

Niklas, de andere monteur, heeft ondertussen de Snaidero keuken van project 684 in Warmond opgeleverd (zie foto hier onder).


Na het weekend hoopt Niklas te beginnen bij de Snaidero keuken van project 682 in Franeker (Friesland).

Zelf zou ik na het weekend normaal gesproken naar de MOW (keukenbeurs) gaan in Duitsland. Vorig jaar ben ik ook naar de MOW gegaan, hoofdzakelijk in verband met de presentatie van de nieuwe lijn inbouwapparatuur van Neff.

Ik heb besloten dit jaar niet te gaan. De leveranciers die ik "volg" komen er niet met belangrijke noviteiten. Zodoende wacht ik dan liever op de Eurocucina beurs in Milaan volgend jaar april (heb nu al zin om er heen te rijden eigenlijk).

Komt Neff dan niet met wat nieuws? Ja wel hoor. Er komt een nieuwe opbouw plafondafzuigkap en een nieuwe "Fire" twistpad. De huidige Twistpad krijgt rode LED verlichting in de knop. Deze TwistPad gaat ook schuiven waarbij de huidige TwistPad nog gekanteld moest worden. Je kunt de Fire TwistPad dus niet los bestellen voor de bestaande Neff kookplaat, de techniek is nu dus ook veranderd.



Voor alle duidelijkheid heb ik bij dit berichtje de video ingesloten van de Neff FLEX inductiekookplaat met de huidige TwistPad (die dus uitlopend is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten