Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 16 september 2015

Snaidero keuken in Warmond

Afgelopen maandag is monteur Niklas in Warmond begonnen met de montage van de S100 keuken van project 684.

Van te voren had ik een installatieplan gemaakt voor de aannemer van de klant. Zodoende was alles netjes voorbereid voor de keuken.


Omdat alles voorbereid was schiet het natuurlijk wel op. Deze Snaidero keuken is inmiddels dus bijna klaar zoals je hier onder kunt zien.


Dan nog even wat over de Neff promotie aktie die op dit moment nog loopt.

Daarnet werd ik bezocht door de klant van keuken project 686 hier in Arnemuiden. Ze vroeg wat voor accessoire ze moest kiezen. Nou, wat mij betreft is dat de Teppan Yaki. Ik had met haar afgesproken vandaag een video over de Teppan op het blog te zetten, dus bij deze:



LET OP: DE ACCESSOIRE AKTIE VAN NEFF STOPT PER 1 OKTOBER 2015!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten