Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 23 september 2015

Ernestomeda keukenshowroom 2

Zoals ik onlangs al had geschreven hebben Robbert en ik keukenshowrooms ver weg bezocht. Zo had ik onlangs al wat foto`s op het blog gezet van de Snaidero keukenshowroom en iets daarvoor ook van de Ernestomeda keukenshowroom. Ernestomeda is immers ook een Italiaans keuken bedrijf.


De Ernestomeda keukens stonden opgesteld in een grotere showroom met ook meubels etcetera. Er stonden slechts twee keukens opgesteld waarvan ik er dus al eentje eerder op het blog had gezet. De andere keuken is dus vandaag aan de beurt.

Een witte eilandkeuken met Gaggenau inbouwapparatuur. Het was de favoriete keuken van de verkoper (Seth) omdat er een eettafel bij zat. Persoonlijk vond ik de wijn automaat wel interessant die je helemaal links in de hoge kastenwand zit. Je kon dus gewoon heel de dag door wijn "tappen".

Zoals ik al eerder schreef, de levensstijl is er heel anders. Dus wel wijn van de tap maar wat moet je met een stoomoven?


Naast de Ernestomeda showroom hebben we ook de keukenshowroom van het Duitse merk Siematic bezocht. Hier stond slechts 1 keuken opgesteld (een klassieke keuken in donker hout), foto`s maken was er echter niet toegestaan.

Geen foto dus van de Siematic keuken, maar wel eentje van mij rijdend in een Saab cabrio op de freeway daar. Deze cabrio komt uit een film (Sideways). Het was er met 45 graden Celcius best warm dus open rijden was geen slecht idee zonder airconditioning...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten