Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 17 juli 2015

Neff koffiemachine / servicemonteur Robbert

Het is best wel druk met de montage en voor kleine klusjes zoals servicewerk hebben Jan, Joop en Niklas helaas vaak te weinig tijd. Vandaar dat ik een nieuwe medewerker heb gevonden in Robbert. Robbert woont in Arnemuiden en hier onder zie je hem aan de slag in de Ola 20 showroomkeuken.


De koffiemachines in de showroom zijn werkend aangesloten en daarom wissel ik deze regelmatig uit voor een "frisse" machine. Zo`n inbouw koffiemachine gaat zo`n 20.000 kopjes mee voordat er een grondige revisie nodig is.


Als ik de koffiemachine met plm. 2000 kopjes uitverkoop heeft de klant er immers nog jarenlang plezier van. Ik vind het niet zo kies om zo`n machine uit te verkopen als er al heel veel kopjes zijn gezet met het apparaat. De klant kan dan immers opeens voor relatief hoge kosten komen te staan.



De video van de koffiemachine heb ik gelijk maar ingesloten bij dit berichtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten