Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 30 juli 2015

Snaidero Ola 20 keuken / project 690

Vanmorgen heb ik met spoed de Snaidero Ola 20 keuken besteld voor project 690. Deze klant heeft een andere woning gekocht die over enkele weken al overgedragen wordt.


Hier in de showroom heb ik nu twee eilandopstellingen staan met de Ola 20 keuken, maar niet iedereen kan dat kwijt natuurlijk. Vandaar dat ik ook nog een rechte opstelling heb staan, de S8 showroomkeuken opstelling in model Snaidero Ola 20.

De Snaidero keuken van project 690 is van deze showroomkeuken afgeleid. De klant heeft hem alleen wat langer gemaakt en uitgebreid met Neff apparatuur. Ook is de kleur aangepast naar Bianco Artico ("ieselijk wit") mat lak.



Tijdens m`n bouwvak hoopt monteur Niklas overigens één showroomkeuken Ola 20 hier te demonteren en te vervangen door een nieuwe showroomkeuken opstelling. Deze Ola 20 showroomkeuken gaat namelijk naar de klant van project 607 in Perinaldo (Italië).

Tenslotte nog over de bouwvak. Morgenmiddag begint m`n bouwvak! We hopen weer net als anders naar Engeland te gaan dit jaar. Zaterdag de 22e augustus (2015 hahaha) hoop ik weer terug op de zaak te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten