Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 31 juli 2015

Snaidero keukens / vakantie 2015

Inmiddels is ook voor mij de vakantie begonnen... Een weekje later als de monteurs Jan en Joop, maar die hebben harder gewerkt moet je maar denken :).


Ik hoop zelf tot en met vrijdag 21 augustus as. vrij te zijn. De showroom is tijdens de vakantie echt gesloten. Tussendoor is m`n digitale keukenshowroom natuurlijk wel gewoon te bezoeken.


Ik heb het berichtje van de bouwvak ook op de nieuwspagina van m`n website gezet en natuurlijk een berichtje op de deur van de showroom zelf.

Elk jaar krijg ik wel berichtjes van mensen die voor de deur staan tijdens mijn afwezigheid. Het spijt me enorm, maar tijdens de bouwvak ben ik gewoon gesloten. Ik vind vakantie veel te leuk en de Snaidero fabriek is zelf immers ook gesloten tot eind augustus.



Tijdens de vakantie wordt er door Niklas en Robbert overigens wel gewerkt in de keukenshowroom. Zoals ik al eerder op het blog heb aangegeven; zowel de S100 als de S15 showroomkeuken wordt vervangen door een nieuwe keukenopstelling.

Tenslotte wil ik iedereen die eveneens op vakantie gaat een fijne vakantie toe wensen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten