Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 30 juli 2015

S100 showroomkeuken met hoge druk stoomoven

Inmiddels wordt de nieuwe S100 showroomkeuken opgebouwd door de monteurs Niklas en Robbert. Vorige week heb ik nog wat foto`s laten maken van de vorige S100 opstelling, vandaag dus toch even gedeeld op het blog.


Deze S100 keuken opstelling heeft de rvs hoge druk stoomoven in het zicht met daaronder de verhoogd ingebouwde vaatwasser van Gaggenau.


Omdat de nieuwe Neff FullSteam oven een all-in-one oven is kan ik me voorstellen dat er klanten zijn die niet ook nog een hoge druk stoomoven willen. Vandaar dat ik nu een S100 showroomopstelling heb gemaakt zonder de hoge druk stoomoven in het zicht (met name ook uit prijsoverwegingen want de hoge druk stoomoven is niet bepaald een prijspakker).

Voor de klanten die (net als ik) enthousiast zijn over de hoge druk stoomoven blijft deze machine uiteraard wel leverbaar. Ik kan hem achter vouwdeuren uit het zicht monteren óf juist in het zicht tussen de twee zwarte Neff apparaten zoals op de foto`s bij dit blogberichtje.


Ik heb al heel vaak over de hoge druk stoomoven geschreven, dus ik kan er nu kort over zijn. Wil je super snel en gezond eten op tafel hebben? Dan mag de hoge druk stoomoven niet ontbreken in je nieuwe keuken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten