Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 24 november 2014

Showroomkeuken S16 gedemonteerd

Vandaag hebben de monteurs Jan en Joop de huidige S16 showroomkeuken gedemonteerd. Deze keuken staat nu ingepakt klaar om morgen opgehaald te worden door de vervoerder. Deze showroomkeuken gaat overigens naar Zuid Afrika toe.


De mannen zijn nu de voorbereidingen aan het doen voor de nieuwe Snaidero Ola 20 showroom keukenopstelling. Zo moeten de vloeren worden aangepast. Ik wil de nieuwe keuken namelijk op een verhoogd gedeelte zetten zodat ik een soort podium krijg. Onder het podium kan ik dan mooi alle leidingen verleggen zodat het eiland ook echt water en stroom heeft.

Voor wie het leuk vindt; hier onder nog de video van de showroomkeuken die er net uit is gehaald. Ik hoop deze keuken begin volgend jaar weer samen met monteur Jan te gaan monteren in Somerset (bij Kaapstad in de buurt).



Bekijk hier het actuele aanbod met Snaidero showroomkeukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten