Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 november 2014

"oud-en-nieuw" in de showroom

Begin van deze week heb ik de nieuwe Neff C17KS61N0 koffiemachine in de showroom geïnstalleerd. Omdat nog niet alles beschikbaar is van de nieuwe lijn (officieel pas over een maand of 3) heb ik nu helaas nog de oude en nieuwe serie naast elkaar staan.

Op de foto hier onder zie je dus links nieuwe lijn en rechts de "oude" lijn van Neff.


Aan de andere kant misschien ook wel handig voor mensen die nog twijfelen tussen de oude en nieuwe lijn. De "oude lijn" is immers nog in productie, zodoende hebben klanten nu nog de keuze.

Bij roestvrijstalen keukens (zoals de S100 showroomkeuken op de foto hier onder) is het (mijn inziens) mooier om ook de inbouwapparaten in staal te doen. Dit kan nu dus nog steeds.


De mevrouw rechts op de foto heeft trouwens m`n Neff Swarovski TwistPad in haar hand. Deze TwistPad is inmiddels niet meer leverbaar, maar van Neff heb ik begrepen dat er volgend jaar iets vervangends komt; een TwistPad met geïntegreerd licht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten