Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 12 januari 2016

Varkenshaas uit de stoomoven

Vandaag sprak ik een klant waar ik binnenkort de kookles moet doen met de stoomoven. Meestal vraag ik van te voren wat ze willen, maar deze klant wilde eigenlijk van alles wat. Nu kan ik op zo`n kookles maar een paar dingen doen natuurlijk, vandaar dat ik ervoor gekozen heb om dingen op video te zetten. Deze keer dus eentje van een poos terug: Varkenshaas uit de stoomoven.



Bij het maken van deze video heb ik toen de hoge druk stoomoven gebruikt, maar het werkt natuurlijk identiek in de FullSteam oven van Neff. De varkenshaas gaat immers op lage druk.


Ik hoop binnenkort weer nieuwe video`s op te nemen van het werken met de stoomoven. Deze video`s zijn terug te vinden op het videokanaal over koken in de Snaidero keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten