Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 13 januari 2016

Nieuwe showroomkeukens

Vandaag kwamen er verschillende klanten langs om mij te feliciteren met m`n 40e verjaardag. Dankzij Facebook en zo weten ze dat natuurlijk, maar wel attent hoor. Bedankt!


Leuke gelegenheid om de nieuwe S11 showroomkeuken te bekijken. Ik hoop binnenkort deze keuken ook op video te hebben. De S18 showroomkeuken is overigens ook vervangen door een nieuwe opstelling en volgende week moet ook de S100 keuken er aan geloven...

Bij de S100 keuken wil ik straks de wijnkoeler verwerken in de vouwdeurkast. Het lijkt me zo fijn om altijd wijn perfect op temperatuur bij de hand te hebben (voor rode wijn is kamertemperatuur al gauw te warm). De S100 keuken is dan volgens mij echt perfectttttt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten