Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 januari 2016

Showroomkeuken S11 in titanium met vedergrijs gelakt

Op dit moment ben ik bezig de showroomkeukens aan het aanpassen naar de Sistema 22 lijn. De afgelopen week is dit gebeurd met de keukenopstellingen S18 en S11 hier in de keukenshowroom.


Beide showroomkeukens zijn inmiddels klaar. Ik wil alleen de decoratie nu nog wat meer naar m`n zin maken.

Bij de Sistema 22 zijn de hoge kasten max. 208cm hoog qua romp (zie onderstaande foto van de titanium kolomkasten in de S11 showroomkeuken). Met een (standaard) plint van 10cm zou je dus op 218cm uitkomen. Nu kun je eventueel de plint verhogen natuurlijk als je hoger uit wilt komen.


Een andere optie is opzetkasten boven op de hoge kasten, maar dan krijg je natuurlijk wel een naad (het mooie van m`n hoge kasten vind ik zelf altijd dat ze naadloos zijn).


Nieuw is nu ook de mogelijkheid voor de Legrabox ladebakken. In de S11 showroomkeuken heb ik gekozen voor de (voordeliger) tip-on automatische opening voor de lades. Over de nieuwe ladebakken had ik al eerder iets geschreven.

Doordat de onderkasten nu qua romp ook hoger zijn kan ik nu ook hoog model vaatwassers toepassen bij m`n keukens. In de nieuwe S11 keuken zit nu dus de extra hoge versie van de Neff vaatwasser met automatische opening (S727P80X1E).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten