Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 15 januari 2016

Koken in de Snaidero S100 keuken

Vandaag hebben we weer verschillende video`s opgenomen in de showroom. Verschillende klanten hebben meegeholpen. Zo heeft Frans de rijstvideo voor me gemaakt in het Engels (ik had al een Nederlandse versie). Frans heeft al heel lang een hoge druk stoomoven, maar kookte de rijst nog steeds op de kookplaat. Vanaf heden dus niet meer :).

Klik hier voor de video van het maken van rijst in de hoge druk stoomoven.


Klant Peter heeft ook al een paar jaar een Snaidero keuken van mij thuis staan. Hij heeft pak soy klaar gemaakt met de Neff dubbel flex inductiekookplaat. De pak soy moet je eigenlijk wokken, maar met inductie wordt dat natuurlijk roerbakken.

Zelf heb ik de dorade klaar gemaakt in de FullSteam oven voor op video.

Toevallig kwamen er nog klanten in de showroom tijdens het maken van de video. Die hebben dus gelijk de dorade getest (klaargemaakt in de FullSteam oven).


Tenslotte heb ik ook de mosselvideo in het Engels opgenomen. Een Belgische klant had ik weer bereid gevonden om deze mossels uit te proberen.


De Nederlandse mosselvideo heb ik al een poos terug opgenomen. Ik heb hem hier onder ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten