Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 22 januari 2016

Hoge druk stoomoven voortaan online

In November vorig jaar had ik het al had geschreven, maar nu is het echt definitief. Het bedrijf van de hoge druk stoomoven heeft de samenwerking met mij opgezegd. Heel naar wel, want ik heb de afgelopen 15 jaar heel veel promotie gemaakt voor dit bedrijf.

Zelfs vorige week nog heb ik een kookvideo opgenomen met de hoge druk stoomoven. Toch wel jammer van die investeringen die ik heb gedaan.


Eventueel wilt de distributeur opnieuw een samenwerking aan gaan, maar dan op nieuwe voorwaarden/spelregels. En daar wil ik me niet aan conformeren. Bij mij komt zo`n brief nogal rauw op het dak, dit is niet een brief die je naar een gewaardeerde partner stuurt.


Dat ik geen hoge druk stoomovens meer mag verkopen is geen ramp hoor. Ik kan met het apparatenmerk Neff heel goed uit de voeten, zeker nu Neff de FullSteam oven heeft.

Mocht een klant toch persé een hoge druk stoomoven willen dan is dit altijd nog online verkrijgbaar voor super scherpe prijzen (slechts een paar tientjes boven mijn inkoopsprijs). Je vindt apparaten van dit merk online bij bijvoorbeeld Bol.com, BCC, Wehkamp etcetera.

Uiteraard monteren Jan en Joop deze hoge druk stoomoven gewoon voor de klant in de nieuwe keuken. Geen punt hoor. Alleen de service en garantie op deze apparaten gaat dan natuurlijk wel via dat bedrijf en niet via mij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten