Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 januari 2016

Snaidero keuken in Scharendijke

Gisteravond heb ik samen met Jan en Joop de nieuwe keuken ingemeten van Snaidero keuken project 712 in Scharendijke. Deze keuken wordt in volledig rvs uitgevoerd.


Achter het zitgedeelte van het eiland hebben we een wijnkoeler bedacht met daarom heen weer een stalen afwerking van m`n keuken. Dit wordt trouwens de nieuwe wijnkoeler die ik in de nieuwe S100 keuken heb verwerkt (in de pantrykast).

Hoe dan ook. De keuken is ondertussen al met spoed besteld in Italië.


De klant heeft tenslotte gevraagd of ik straks als de keuken klaar is zeetong kom stomen in hun nieuwe keuken. Ze hebben een Gaggenau stoomoven met vaste wateraansluiting gekocht, ik moet dus nog wel even dit apparaat gaan "uitvinden" qua bediening. Hier onder m`n video van het stomen van zeetong.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten