Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 5 januari 2016

Bedankt voor de wijn!!!!

Monteur Niklas heeft onlangs een servicebezoek gebracht bij de klant van Snaidero keuken project 580 in Bunschoten. De klant had een bedankje mee terug gegeven waar ik heel blij mee ben! Een kistje met verschillende goede wijnen. Bedankt hoor!!!!


Over wijn gesproken. In Italië zag ik laatst zo`n houten wijnglazen houder voor in je hoge kast. Ik heb nu zo`n houten houder laten maken in Iroko hout voor in de nieuwe S100 showroomkeuken opstelling.

In deze nieuwe S100 opstelling wil ik trouwens ook een wijnkoeler inbouwen in de kast met vouwdeuren.



Voor wie het leuk vindt. Hier boven heb ik de video ingesloten van de S100 keuken in de huidige opstelling (deze keuken wil ik volgende week demonteren). Eerst is de nieuwe S11 showroomkeuken aan de beurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten