Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 mei 2024

Snaidero keuken in Almere (project 1090)

Vorig jaar hebben we de Snaidero keuken van project 1090 gemonteerd. Een Snaidero keuken met Eucalyptus hoogglans hoge kasten wand en een eiland in Oro Brunito hoogglans metallic.

In de wand met hoge kasten zit een (greeploze) vouwdeurkast. Het greeploos maken van de vouwdeurkast is relatief nieuw. Dit is iets meer werk (dus wat duurder), maar op zich goed te doen.

Aanvankelijk was ik er nogal terughoudend in (bang voor klachten). Maar nu hebben we verschillende keukens zo uitgeleverd zonder problemen, dus durf ik het nu wel vaker voor te stellen.































Het eiland van deze keuken in Almere heeft een heel groot werkblad van wit Corian.

In de bladrand zie je weer de ingebouwde stopcontacten zoals ik ze in de regel ook in de rvs bladen doe.




































Op de foto`s kun je zien dat de klant gekozen heeft voor de nieuwe lijn van Neff. Dit is mijn eerste keuken die is uitgeleverd met deze nieuwe lijn Neff apparatuur.

De klant van dit project heeft gekozen voor de accenten in brons.




































Ik had al eerder wat foto`s van deze keuken met jullie op het blog gedeeld.

Maar nu heeft de klant mooiere foto`s gemaakt omdat het huis nu echt af is.

Zodoende komt deze keuken vandaag in de herhaling 😀.

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten