Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 mei 2024

Quooker in de showroom

Vandaag is de servicedienst van Quooker hier geweest in de Snaidero keukenshowroom. Ze hebben een combiquooker FLEX gemonteerd in de S100 showroomkeuken. Niet dat deze nu standaard in de S100 zit, maar veel klanten denken toch over de aankoop van een Quooker als ze een nieuwe keuken bestellen.

























Zo`n combiquooker moet je eigenlijk meer zien als vervanger van een close-in boiler vind ik. Als je een close-in boiler en aparte kraan besteld heb je bijna zo`n combiquooker betaald.

Dan is het natuurlijk wel prettig als je gelijk kokend water bij de pak hebt. Dit gebruik je immers wel voor de thee.

Als je nog een beetje bij legt dan heb je er (net als mij) een CUBE bij van Quooker. Dan heb je ook koud water en bubbeltjes water.

Tenslotte. Vandaag moet ik een keuken inmeten in Schoorl. Ik wil daar niet al te laat aan komen en probeer de showroom dus een half uurtje eerder dicht te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten