Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 22 februari 2024

Snaidero Ola keuken (project 1125)

Onlangs is de Snaidero Ola keuken van project 1125 gemonteerd. De klant van deze keuken stuurde me nog foto`s door van de nieuwe Snaidero Ola keuken zoals deze er nu uit ziet.


















Net zoals hier in de showroom heeft de klant gekozen voor de kleur Grigio Cemento voor deze Snaidero Ola keuken.

Persoonlijk vind ik dat ook de mooiste kleur van Snaidero.

Maar naast Grigio Cemento zijn er natuurlijk meer kleuren mogelijk op deze Snaidero Ola keuken. Bijvoorbeeld hoogglans wit, andere hoogglans kleuren levert Snaidero op dit moment niet op dit model keuken. Wel heeft Snaidero meer kleuren in matte lakken of micalakken (zoals bijvoorbeeld Champagne).


















Een Snaidero Ola an-sich verkoop ik natuurlijk zeer regelmatig, maar bij deze keuken is er toch wel wat speciaals aan de hand. De "Boomerang" tafel van de Ola staat nu als het ware haaks op het eiland.

Je krijgt dan dus een hoekeiland als het ware. Ik vind het zelf ook wel heel gaaf zo.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten