Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 februari 2024

Snaidero keukens bij klanten

Eerder deze week had ik wat foto`s van mijn Snaidero S10 keuken privé gepost op Facebook.

Verschillende klanten hadden gereageerd met hun foto`s van hun Snaidero keuken.

Zoals bijvoorbeeld de klant van Snaidero keuken project 1114 hier op Arnemuiden. Hij stuurde onderstaande foto door.
















Of de klant van project 836 in Herkingen. Een hele poos terug geplaatst maar nog steeds een heel actueel design (vind ik dan).
















































Tenslotte nog de keuken van project 1065, wat recenter dus. Een Snaidero keuken die ik in Zelzate geleverd heb (op de grens met België).














Geen opmerkingen:

Een reactie posten