Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 23 juni 2023

Monteren van Snaidero keuken in Zwolle (project 1096)

Vanmorgen is Gertjan begonnen in Zwolle met de montage van de S10 keuken van project 1096.

Omdat Jan Levien nog druk staat ingepland bij andere klanten is Gertjan alleen gestart met de montage.

Hier onder een plaatje van hoe het er straks uit moet gaan zien bij de klant.





















Inmiddels heeft Gertjan al het een en ander geplaatst zoals jullie kunnen zien.

De aannemer van klant is nog niet klaar met de verbouwing. Zo zitten de kozijnen er bijvoorbeeld nog niet in (zie onderstaande foto). De aannemer van klant heeft het voor de time-being afgetimmerd met platen.

Je kunt dan wel wachten natuurlijk totdat alles af is (het liefst kom ik het allerlaatst bij een verbouwing). Maar klant wilde toch graag dat er al wat gedaan zou worden. Kan ik me ook goed voorstellen. Ze zitten nu al zo lang in de verbouwing.

Jan Levien moet nu uiteraard nog een keer naar de klant in Zwolle voor de montage van de vouwdeurkast en het afmonteren van de keuken.



















Zoals ik gisteren al schreef. Jan Levien is in Bergen op Zoom aan het werk met de Snaidero S11 keuken van project 1113.

Naast deze keuken moet hij ook de Snaidero Ola keuken van project 1071 in Bergen op Zoom monteren (die keuken is vandaag bij de klant bezorgd).





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten