Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 5 december 2022

Uitbreiding loods

Een poosje terug ben ik begonnen met de uitbreiding van de loods hier. Zelf ben ik niet zo handig natuurlijk. Maar de bedoeling was dat de monteurs als ze een uurtje over hadden zouden werken ze aan deze uitbreiding.

Het afgelopen jaar waren er weinig loze uurtjes, dus echt opschieten deed het niet. Monteur Jan heeft de fundering gemaakt, maar daarna lagen de werkzaamheden eigenlijk zo goed als stil.

























Inmiddels is mijn broertje Gertjan monteur geworden. Gertjan is inmiddels `s avonds en in het weekend aan het werk aan de loods. Aron (de zoon van mijn zusje Nelleke helpt hem hier bij).

Hij heeft het dak gemaakt en is nu de wanden aan het maken met sandwich panelen. De beschermfolie zit er nu nog op, maar het is dezelfde kleur als de bestaande loods.





Ben eigenlijk wel trots op Gertjan dat hij dit nu zelfstandig kan. Ik hoop dat hij in het nieuwe jaar ook echt zelfstandig Snaidero keukens kan gaan plaatsen. Op dit moment wordt hij ingewerkt door monteur Jan Levien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten