Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 18 januari 2022

Snaidero Vision keuken in Bleiswijk (project 1020)

Onlangs hebben we in Bleiswijk de Snaidero Vision keuken geplaatst van project 1020.

De Gaggenau inbouwapparaten hadden nogal wat vertraging, maar inmiddels is dan eindelijk ook de Gaggenau afzuigkap binnen gekomen.

Vandaag heeft monteur Jan Levien deze Gaggenau afzuigkap gemonteerd. Het is een glasdraft afzuigkap die in 1 sparing zit met de inductiekookplaat.














Het wachten is nu nog op de Snaidero bibliotheek kasten (deze verwacht ik zeer binnenkort) en de Gaggenau koffiemachine.

Helaas is de koffiemachine voorlopig niet leverbaar. Dit kan wel eens een paar maanden gaan duren.

Om het even heel cru te zeggen; op dit moment is alleen de folder leverbaar. Er wordt gewoon zo goed als niets uitgeleverd qua inbouwapparatuur.

Dan tenslotte nog iets totaal anders (maar wel leuks). De PH-ABM (mijn vliegtuig) wordt nu voorzien van een nieuwe kleur.
























Ik wil hem rood gespoten hebben. Het wordt rood metallic zoveel mogelijk in de kleur van mijn Snaidero Viva keuken (Snaidero kleur Rosso Passion).

Ik ben blij :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten